woensdag 9 maart 2011

Britney Spears vs Lady Gaga: wie wint?



Britney Spears vs. Lady Gaga: wie wint? Wel, ik zal je meteen een antwoord geven: voor mij moet geen van beide dames de beste zijn. We hebben Britney en we hebben Gaga, punt andere lijn! Ik snap al die heisa rond de 'oorlog' tussen beide dames niet zo. De oorlog in Libië is al erg genoeg...


Je kan BitBit en Gaga ook helemaal niet gaan vergelijken, volgens mij. Lady Gaga is een singer/songwriter en Britney Spears is een zangeres waarvan we blij mogen zijn als ze de juiste toon kan houden, but so what? Beide chicks kunnen toch perfect naast elkaar bestaan. Britney doet het zelf al jaren met Madonna.


Op allerlei websites, facebook en Twitter lees ik artikels, tweets en polls over de 'clash' tussen Britney en Gaga, de fans zijn soms echt grof tegen elkaar. Het zijn vooral de die-hard fans die één van de 2 zangeressen het daglicht niet gunnen. Eén ding vergeten de Gaga-fans en dat is dat hun mother monster een big fan is van Miss Spears, Britney was haar idool! Mooie fan ben je dan, het idool van jouw idool de grond inboren!


Wat kunnen de dames nu doen om deze battle te doen stoppen? Weinig vrees ik, het iets dat ze zelf niet in de hand hebben. Ik stel voor dat Britney Spears en Lady Gaga gewoon eens een gelegenheidsduetje of single op nemen, net zoals BitBit en Madonna deden met 'Me Against The Music! Mijn zegen hebben de chicks al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten