woensdag 9 februari 2011

Dana International: the return of a Diva...


Ik schrijf hier nog vlug eventjes een blogberichtje. De komende weken zullen erg druk worden, dus veel bloggen zal er niet meer in zitten. Sorry guys! Op enkele weken tijd maak ik een televisiereportage, een radioreportage, een magazine en een E-zine. Druk, druk druk! Maar ik moet toch even iets laten weten! Het zijn namelijk muzikale hoogdagen voor mij!


Nu vrijdag verschijnt ein-de-lijk de langverwachte nieuwe single van Mother Monster Lady GaGa! Zondag brengt ze 'Born This Way' live tijdens de jaarlijkse Grammy Awards! Vrijdag wordt het nummer al losgelaten op de radio. De lyrics tonen aan dat het nummer een regelrecht gayanthem zal worden! Can't wait.


Ondertussen weten we ook dat 'Femme Fatale', het nieuwe album van Britney Spears, zal uitkomen op 29 maart. Elke dag krijgen we ook een teaser van de clip van 'Hold It Against Me' te zien. Uitmelken die koe, Britney!


Maar hét hoogtepunt ligt voor mij bij het Eurovisiesongfestival! Gisteren raakte bekend dat niemand minder dan Dana International opnieuw haar kans wil wagen voor Israël. Dana won het liedjesfestijn al eens in 1998 met het hitnummer 'Diva'. Ik volg haar nog steeds en ik vind haar werk stuk voor stuk geweldig. Ik hoop dan ook van harte dat ze op 8 maart de Israëlische voorronde 'Kdam' mag winnen!


Afsluiten doe ik met een enorm gerucht! Dana neemt deel met het nummer 'Ding Dong'. Sommigen zeggen nu dat de producer David Guetta himself is! How cool is thaaaat?


Dana for Düsseldorf!


Tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten