vrijdag 19 november 2010

Astrid Bryan: Love or hate her...


"Fashioooooon, Armaaaaaaniiii, Ik heb een jetsetpartyyyy van zo'n 70 maaaan, weet ge wèèèl en ik ben de hoooost dus ik wil wat outstanding zijn". Welkom in de wondere wereld van Hollywoodvrouw Astrid Bryan. How arrogant can you be? Maar deze dame draagt toch maar mooi een heel tv-programma met haar quotes en gedrag.


'Vlaamse Hollywoodvrouwen' op Vtm is een programma waar je het best naar kijkt met het volle verstand op nul. Iedere week laat ik mij onderdompelen in de wondere wereld van Nora, Linda, Greet.... en Astrid. Ik ben nu geen gewelddadig type, maar soms heb ik veel zin om Astrid door mijn tv te sleuren en ze de nodige meppen te bezorgen. Niet dat ze iets verkeerds doet, ik kan gewoon niet om met haar arrogant gedrag.


Astrid combineert Amerikaans Engels en Antwerps, dat levert heel wat grappige quotes van haar op. Ze wil het ook maken als zangeres maar volgens mij zou ze beter de nieuwe Missy Elliot worden. Astrid praat met het nodige 'yeah, yeah, yeah'-gehalte. De armbewegingen die ze daar bij maakt, maken het plaatje compleet. "Joooooohn, is my biggest faaaaaan".


De leventjes van de 3 andere madammekes zijn ook leuk om volgen, maar Astrid maakt toch wel het programma. Vtm weet dit maar al te goed. Je kan nu zelfs al quotes van Astrid Bryan downloaden.


Dit moet ook meteen mijn titel verklaren. Of wel heb je het voor dit meisje, of wel niet. Ik moet nog een beetje zoeken, maar ik moet ze voorlopig meer niet dan wel hebben. Ze is zo arrogant als wat! John, die ooit nog aan de tenen van Sarah Furgeson mocht sabberen, laat zien dat je met geld vele deuren kan openkrijgen. De zangcoach van Michael Jackson die gek is van de stem van Astrid? Laat me niet lachen! Hij is gek van de portemonnee van die John ja!


Geef mij dan toch maar Nora! "Ghelukieg eejft Arry en eejl goei zjob".


1 opmerking: