vrijdag 5 november 2010

Boeren in de 'boekskes'

Wat lees ik toch graag de Dag Allemaal en de Story, zelfs TV-Familie durf ik al eens doorbladeren. Die BVdoet het met die, die BV heeft ruzie met die, ik kan er maar niet genoeg van krijgen. De laatste tijd erger ik mij toch rot aan de verhalen over de boeren van 'Boer zkt vrouw' die de 'boekskes' overheersen.

Dag Allemaal is hier de absolute koploper in. De boeren en hun jonge kipjes krijgen elke week weer enkele pagina's om hun verhaal te doen. We komen meer te weten over de boeren en de kipjes vertellen waarom ze al dan niet de nieuwe boerin van Boer X of T willen worden. Sorry, maar dat interesseert heel veel mensen geen bal! Want geloof het of niet: er lopen mensen op deze wereld rond die niet naar deze gepimpte versie van Blind Date kijken. Wat missen we Ingeborg! Als we iets willen weten dan kijken we maandagavond wel op Vtm. De meeste van deze verhalen halen dan ook nog eens de cover, waarom toch?

Waar zijn de Wendy Van Wanten's en Koen Crucke's van deze wereld als je ze nodig hebt? Waar zit Tanja Dexters? We zouden zelfs nog hopen op de verhalen van een actrice/coméedienne/zangeres wiens naam ik voor één keer niet ga noemen. Ik wil de échte BV's in de 'boekskes'.

En het stomme is: binnen enkele maanden zijn deze 'één-dags-BV's' toch weer vergeten. Maar ja, tegen dan is er al weer een nieuwe reeks van 'Mijn Restaurant' of het nieuwe 'Wie Kiest Pieter (Loridon)'. Genoeg om de 'boekskes' weer vol te krijgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten