dinsdag 7 december 2010

Eerherstel voor Astrid Bryan


Bij het begin van de reeks 'Vlaamse Hollywoodvrouwen' schreef ik al een vrij negatief blogberichtje over de onvolprezen Astrid Bryan. Ondertussen is mijn mening over dit kind grondig veranderd, Ik ben nu a big fan!

De hype rond Astrid Bryan is compleet en ook ik ben voor haar 'charmes' gevallen. Haar verhalen en uitspraken in 'Hollywoodvrouwen' zijn zo leuk als iets! Hoe iemand woorden als 'Maaaaf', 'Zooot', 'Armaaaaaniii' en 'Fashioooon' kan omvormen tot echte hypes, doe het haar maar na. Voeg hierbij nog de leuke gezichten en de handgebaren en het plaatje is compleet. A Star Was Born!

Maar buiten Astrid zouden we bijna 'den Jooooohn' nog vergeten. John is de man van Astrid en ook haar biggest faaaaan. Een big fan die heel wat geld in zijn idooltje pompt. Maar hij kan er maar plezier in hebben en wij kunnen leuk mee genieten. Met het geld van 'den John' kon Astridje al een eerste album opnemen. Ter promotie kwam ze vorige week naar ons land, ze stelde haar single ‘Sooner Or Later’ voor. De meningen over dit nummer zijn nogal verschillend. Maar ik kan nu al zeggen: I love iiiiiit! En het kan met niets schelen dat ze het nummer niet draaien op StuBru, op mijn Mp3-speler mag Astrid zoveel zingen als ze maar wil!

Astrid Bryan is voor mij de beste nieuwe BV die we in 2010 zijn tegen gekomen, ze is als het ware een laat geschenk van Sint-Maarten! Al krijgt ze natuurlijk wel concurrentie van Lesley-Ann Poppe en haar 2 vriendinnen. Maar de boobies van deze bimbo moeten het toch afleggen tegen ‘den John’.

Woensdag 8 december is het al de laatste aflevering van ‘Hollywoodvrouwen’, het zwarte gat nadert. Laat ons nu maar hopen dat Astrid Bryan haar eigen reeks krijgt, ‘Het leven zoals het is: Astrid Bryan & den John’, succes gegarandeerd.

Sooner Or Later, everything will change… and it did! With Astrid Bryan! Het werd zooooot en maaaaf! You go girl!

1 opmerking: