woensdag 5 januari 2011

'Tet-offensief' van Lesley-Ann Poppe gaat verder!




Ik weet het, ik had gezworen om hier nooit nog iets te schrijven over Lesley-Ann Poppe, maar ik moét wel. De rondborstige dame wil nu een popgroepje opstarten. Ik kan het jullie nu al zeggen, Vlaanderen ziet niet te wachten op (nog) een paar 'zingende' bimbo's.


Ok. Lesley-Ann kwam wat meeroeren in de potten van Peter Goossens en Sergio Herman tijdens 'De Beste Hobbykok van Vlaanderen' en ze liet haar 2 beste vriendinnen pronken tijdens 'Komen Eten'. Ze was een hype en mensen hebben eens kunnen lachen. Stop, punt andere lijn over naar Jacky Lafon. Maar nee, Poppe wil hoe dan ook bekend worden en het lukt haar nog ook!


Zo waren er de gelekte naaktfoto's voor P-Magazine. (Ja kind, laat die foto's dan van in het begin niet maken eh). Als klap op de vuurpijl mocht Poppe haar verhaal dan ook nog eens komen doen bij ons Goedele Liekens en ze was samen met Astridje Bryan te zien in 'De Rode Loper'. Als het moet, dan moet het! Maar een popgroep?! Zingen? Ik dacht het niet, mevrouw Poppe!


Waarom denkt iedereen tegenwoordig: "Hé ik ben eventjes bekend, laat ik gaan zingen"?. We zitten daar echt niet op te wachten hoor, allez ik toch niet! Het moet leuk blijven éh mensen! Seduce kwam er na Temptation Island, Opium bracht ook enkele bimbo's bij elkaar en we zouden bijna Sha-Na vergeten. Vandaag de dag heten zulke groepen Jameerah en Sugabes. U heeft waarschijnlijk al opgemerkt dat al deze groepen (die ik eerst opsomde) niet meer bestaan. Ok, Sha-Na werd voor de 12478ste keer nieuw leven ingeblazen maar daar zat volgens mij óók geen kat op te wachten. Met de tetten-club van Poppe zal gewoon hetzelfde gebeuren.


Maar goed, de kans is groot dat het groepje er dus toch komt en voor dat groepje is Lesley-Ann opzoek naar enkele collega's. Wel, let's go all the way met Betty en Katie Price aka Jordan. Dan is tenminste alles in proportie. Ze kunnen ook Justine Henin gebruiken, kwestie om wat contrast te hebben. En nu nog een geschikte naam! 'Boobie-trap', 'Boobie-girls', 'Tetten-marjetten', keuze genoeg lijkt me! Eerste single zou 'My Boobs are OK' kunnen worden van de onvolprezen Lene Alxander.


Het 'Tet-offensief' keeps on going and we don't like it anymore. Als IK het al niet meer leuk begin te vinden, dan moet er al veel gebeuren!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten