maandag 31 januari 2011

Tanja Dexters verlaat Jameerah



Tanja Dexters is een ex-Miss België die het altijd nodig lijkt te vinden om zichzelf steeds opnieuw uit te vinden. In het verleden was ze al paaldanseres, waaghals die het leuk vond om van gebouwen te springen, Eurosongzangeres en zelfs moeder zijn doet Tanja op een speciale manier. Een goed jaar geleden wou ze een 'internationale meidengroep' oprichten en dat deed ze dan ook. Jameerah ging hét van hét worden... Niet dus! Madam Dexters trapt het al af en gaat in zee met (u kan het al raden) Lesley-Ann Poppe. Was dat nu echt nodig Tanja?





Jameerah is een groepje dat eigenlijk nooit van de grond kwam en het zingen kwam duidelijk niet op de eerste plaats. Er zijn meer interviews en foto's verschenen van het groepje, dan singles. Na het matige succes van 'All Eyes On Me' en Stick Up' zit het er al op. Wie zat er nu te wachten op een groepje van enkele Missen en modellen? Geen kat! Alleen de roddelpers dus.





Nu Tanja heeft gebroken met haar manager, vindt ze het blijkbaar tijd om zichzelf op te kaart te zetten als sexy stoeipoes. Ze komt in het nest terecht van rondborstige-Poppe en Griet Vanhees. "Griet wie?", hoor ik jullie al zeggen. Google het mens eens... Vanhees, Poppe en Dexters vormen het trio B.A.B.E, wat staat voor 'Blond Ambition Babes'. Op dit groepje zaten we nóg minder te wachten!





Er gebeurd iets in de media en hup Tanja Dexters springt erop! Zelfs Jacky Lafon zo er jaloers van worden. Maar moest dit nu? Moest Tanja écht weer iets anders gaan doen? Voor mijn part niet, want ze is er toch nooit héél erg goed in. En hoe lang gaat dit circus nu weer duren? Tanja zal de spotlight sowieso moeten delen met Lesley-Ann, deze dame wil absoluut bekend worden en als ik van Tanja was zou ik Poppe niet tegen de borst stoten, dat zou wel eens een ferm blauwoog kunnen opleveren.





Maar bon: Tanja Dexters verlaat dus Jameerah en ze gaat in zee met Popp en Vanhees in B.A.B.E., de eerste single mogen we in maart verwachten. Ik kijk er alvast NIET naar uit, maar ik zal jullie in al mijn objectiviteit op de hoogte houden.





Tot de volgende!





Foto: http://www.radiovisie.eu/be/nieuws.rvsp?art=00073054

Geen opmerkingen:

Een reactie posten