woensdag 12 januari 2011

Britney Spears doet het weer!


In tijden waar treinen niet komen opdagen en studenten moeten blokken, is er toch nog één lichtpuntje: Britney Spears, voor sommigen the queen of pop, heeft een nieuwe single uitgebracht. De single heet 'Hold It Against Me' en hier mee bewijst La Spears dat ze nog altijd hits kan maken!


Net na de release, op 11/01/11, stond de single al aan de top van heel wat iTunes-charts. Australië, The States en Europa; allemaal vallen ze voor de nieuwste worp van de zangeres. Dit is echt méér dan terecht. Met 'Hold It Against Me' brengt Britney een stevig en eigentijds nummer uit. Ze weet wat 'in' is! Electro, dance, euro-dance en een lekkere beat.


Dat BitBit niet de beste zangeres is en dat ze er niet altijd goed vanvoor komt, weet ondertussen iedereen. Zolang ze blijft playbacken ga ik niet naar een show van haar kijken, dat heb ik er niet voor over. Moest ze het echter ooit nog eens overwegen om live te zingen, dan zal ik paraat zijn in het Sportpaleis! Maar bon, goede zangeres of niet, bij het team van Britney weten ze hoe ze commerciële pop van topniveau moeten maken.


De fans verwachten geen hoogstaande teksten of composities à la Bach en Mozart. Zolang het maar lekker klinkt en een oorwurm als refrein is ook altijd mooi meegenomen. In maart brengt Spears de opvolger van het hitalbum 'Circus' uit, I can't wait.


Met deze release bewijst het kind dat ze nog helemaal meedoet met de grote jongens! Madonna, Lady GaGa, Rihanna, Katy Perry en Ke$ha hebben er weer een concurrente bij. Pop = Britney Spears en dat is iets wat ik niet snel zie veranderen.


I love Britney Spears, no matter what they say!


If I said my heart was beating loud

If we could escape the crowd somehow

If I said I want your body now

Would you hold it against me?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten