donderdag 30 december 2010

Eindejaarsvragen voor mezelf!

Naar goede gewoonte pakt Dag Allemaal weer uit met haar befaamde eindejaarsvragen. Bekend Vlaanderen laat weten wat zij van 2010 vonden. Ik leg deze vragen nu eens voor aan mezelf. Dé ideale ontspanning tijdens deze blokperiode!

Wie is voor jou de markanste figuur van het voorbije jaar en waarom?

Dat is voor mij zonder twijfel Bart De Wever. De man kwam bijna elke dag in het nieuws en zijn favoriete frituur 'Het Draakje' is een touristische plaats aan het worden. Op het lichte vlak was dat voor mij natuurlijk Astrid Bryan. Haar uitspraken werden op korte tijd legendarisch!

Welke gebeurtenis heeft jou, in positieve en in negatieve zin, in 2010 het meeste aangegrepen en waarom?

Een vrij moeilijke vraag! Bij iets negatief denk ik aan de aardbeving in Haïti, maar vooral aan de schandalen binnen de Kerk! Wat een bende hypocrieten...
Positief: de manier waarop Lady GaGa omgaat met haar fans en hoe ze zich inzet voor minderheden. Het is knap dat je je bekendheid wilt linken aan zo'n dingen, chapeau!

Aan welke tv-figuur of aan welk programma heb jij je in 2010 het meest geërgerd en waarom?

De belspelletjes op tv ben ik zo beu als koude pap! Ik snap niet dat zulke dingen op ons televisiescherm mogen komen! Ik ergerde mij ook aan de tv-optredens van Aartsidioot Léonard, hij moet zijn mond nog niet open doen of je weet al wat hij gaat vertellen! Nu ik er aan denk, ik ergerde mij eigenlijk ook wel een beetje aan Lesley-Ann Poppe. Het kind wil hoe dan ook bekend worden en ze gaf het bekende 'Tet-Offensief' een nieuwe betekenis.

Wat was volgens jij het beste tv-moment, de best film, boek of beste cd van 2010?

Tv: het hele Songfestivalavontuur van Tom Dice en dan vooral de manier waarop hij zijn nummer bracht tijdens de finale. Kippenvel én een 6de plaats! Ook de Annemie Struyf-vertolking van Nathalie Meskens bezorgde mij een goed gevoel! Zeker het deel met de befaamde Zuster Katarina!

Film: Paranormal Activity 2 en Zot van A

Boek: De Naakte Waardheid van Jacky Lafon. (Las het pas in dit jaar). Een AANRADER

Cd: The Fame Monster van Lady GaGa, Aphrodite van Kylie Minogue, Rengârenk van Sertab Erener en Teenage Dream van Katy Perry.

Wat wens je de Vlaming toe in 2011?

Ik wens hen het allerbeste toe ! Let's make it een cool, zot en maf year. Kortom: amazing! Amaaai

Wat was jouw persoonlijk hoogtepunt in 2010? Wat deed je het meeste verdriet?

Het slagen voor mijn eerste jaar Journalistiek was zeker en vast een hoogtepunt. Het moment waarop ik in augustus/september mijn rapport open deed was zéér intens! Ook mijn interview met the one and only Betty zal mij zeker bijbleven. In 2010 maakte ik niet echt groot verdriet mee en de dingen die mij toch verdriet deden, hou ik liever voor mezelf... Al kan ik toch zeggen dat ik het soms moeilijk had met vrienschappen die op een erg korte periode verwaterden.

Wat is voor jezelf jouw innigste wens voor 2011?

Mijn rijbewijs halen zou mooi zijn! Ik hoop ook een goed magazine te maken voor Portfolio én ik hoop te slagen in mijn tweede jaar Journalistiek, al dan niet met 2de zit!

Welke goede voornemens maak je?

Ik maak nooit eigenlijk goede voornemens. Maar eens een treffelijk lief vinden zou mooi zijn en voor de rest? Vermageren misschien...


Ziezo! Dat was 'mijn jaar 2010', nu is het aan jou! Vul deze vragen eens voor jezelf in! Het werkt écht ontspannend! Go, go, go!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten