zondag 14 november 2010

Nicole Scherzinger heeft vergif!

Her name is Nicole en dat zullen we geweten hebben! De opper-doll van de Pussycat Dolls pakt op 29 november met een gloednieuwe single en ik kan het jullie nu al vertellen: ons Nicole heeft een hit opgenomen! Althans, dat zou het mogen worden. De single 'Poison' is een pareltje geworden met een dito clip!


Eerst en vooral moet ik wel toegeven dat ik een zwak heb voor Nicole Scherzinger. Ik vind ze een bloedmooie vrouw, wat zeg ik, voor mij is ze misschien wel dé mooiste celeb die er op dit moment rond loopt. Nicole kan mij krijgen, maar ik zou ook al tevreden zijn met haar Lewis Hamilton. Maar we wijken af! Nicole heeft ook nog andere kwaliteiten. Ze kan goed zingen (als ze zin heeft) en ze kan een stukje dansen.


Toch bleef Nicole altijd 'de zangeres van de Pussycat Dolls'. Haar solowerk flopte! De debuutsingle 'Baby Love' was dan ook niet veel soeps. De opvolger 'Whatever U Like' vond ik dan weer wel geslaagd! Door deze flops werd het aangekondigde album ergens naar een schuif verplaatst en het bleef er mooi liggen. Ondertussen mocht ze ook nog wat hijgen in het nummer 'Scream' van Timbaland & Keri Hilson.


Maar nu is er dus beterschap op komst! Na het leuke duet met Enrique, 'Heartbeat', is er nu dus de nieuwe single! Met 'Poison' biedt Nicole concurentie voor Rihanna en Cheryl Cole. De single is een stevig pop nummer geworden met een aanstekelijk refrein. Voor de videoclip haalde Nicole haar beste dancemoves boven. Met deze moves won ze enkele maanden geleden ook al het programma 'Dancing With The Stars'. Het liefje van Lewis Hamilton zetten dan ook alles op alles! Ze ging in zee met producer RedOne, de man die ook Lady GaGa aan hits hielp en die zelfs Marina Wally en Jacky Lafon aan hits zou kunnen helpen. Voor mij leverde dit alvast een fantastisch resultaat op!


Op de vraag of Nicole nog bij de Pussycat Dolls zingt is ze duidelijk. "Ik ben nog steeds de zangeres van de Dolls maar we werken op dit moment niet aan de groep. Simpelweg omdat er geen leden meer zijn". Nicole is dus nog op zoek naar enkele poezen.


Bekijk de clip van 'Poison': http://www.youtube.com/watch?v=9joqPp3peLg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten