maandag 11 oktober 2010

BV van niks: Walter 'Pico' Michiels

Wat is dat de laatste tijd toch met die Bv'tjes van niks? Meestal zijn het de kandidaten van een programma als 'Boer zkt Vrouw' die de boekjes vullen, maar nu heeft de roddelpers een ander slachtoffer gevonden. Een persoon waarvan ik het liefst niets zou willen horen. Ik heb het nu natuurlijk over Walter Michiels, je weet wel, Pico uit 'F.C. De Kampioenen'.

Dat hij in de marginaliteit leeft, dat is zijn probleem. Dat hij geen huis heeft en in een carvan woont, daar wil ik ook niks over weten. Ook het feit dat die caravan van de camping werd gehaald en op een dorpsplein terecht kwam, is zijn zaak. Waarom verspillen de bladen daar nu toch hun pen aan?

Walter laat het allesinds niet aan zijn hart komen, hij doet keer op keer zijn verhaal. Heel wat BV's werden blijkbaar al misbruikt door een geestelijke, dus ook Walter kon niet achter blijven. De man werd al kind misbruikt door, jawel, een jezuït! Kan het nog belachelijker? Wij willen dat niet weten! Of wel soms? Ik allesinds al niet. Dat Jacky Lafon zo iets zegt, tot daar aan toe! Dat mens

In 2004 besliste een rechter al dat Walter in een instelling thuis hoort, hij is een gevaar voor de maatschappij! Wel beste Walter, ik zou dat toch eens in overweging nemen. Zolang je ons maar lastig valt met je onnozelheden. Dáár hebben we al genoeg BV's voor. Yes, Indeed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten