dinsdag 12 oktober 2010

Kom uit uw kot!

Dé sterren van het moment zien in België tegenwoordig een ideale halte voor hun wereldtournee. Na ondermeer Madonna en U2 komen nu zeker nóg 4 topartiesten naar ons kleine landje! Dus kom toch zeker één keer uit uw kot!!

22 en 23 november komt niemand minder dan the lady herself, Lady GaGa naar het Sportpaleis in 't stad, Antwerpen dus! GaGa stond er al een paar keer in mei, maar ze komt nu graag terug voor een nieuw Monster Ball. Heel wat media vinden het één van de beste shows van het moment. Nog een pluspunt is dat er live gezongen wordt! Britney heeft een speciaal plaatsje in mijn hart, maar voor haar te zien playbacken? Nee bedankt! Nu nog uit uw kot komen voor Lady GaGa is te laat, de meeste kaartjes zijn volgens mij al lang uitverkocht! Ik zal er zeker bij zijn! Oelala!

11 maart is Katy Perry-avond! De zangeres van 'I Kissed A Girl en 'California Girls' komt zowaar naar Vorst Nationaal! Veel details zijn er nog niet geweten over de show. Mevrouw Perry liet wel al weten dat we een zoete roze wolk mogen verwachten. "Zoet", zegt u? Oké!

19 maart moeten de fans van Kylie Minogue uit hun kot (en sommigen misschien nog uit de kast) komen. Met haar 'Aphrodite - Les Folies Tour 2011' trekt Miss Minogue naar het Sportpaleis. Volgens mij is dit concert zeker een aanrader! Ik heb net haar nieuwste album 'Aphrodite' kunnen beluisteren en ik moet zeggen: chapeau! Ik ben niet altijd een fan van de muziek van Kylie maar haar huidge sound is echt wel goed. Leuke en vrolijke dance! Allen daarheen dus!

8 december komt ons Ke$ha België onveilig maken. Haar album 'Animal' was een schot in de roos en ook de singles 'Tik, Toc' 'Your Love Is My Drug' en 'Take It Off' morgen er zeker zijn. Ke$ha is echt wel hot! Haar teksten moet je natuurlijk altijd moet een korreltje zout nemen, maar daar houden we juist van! Wie uit zijn kot wil komen voor Ke$ha moet afzakken naar de Ancienne Belgique. And Take it off!!

Je leest het: concerten en optredens genoeg om naar toe te gaan! Fans van Laura Lynn en Jo Vally kunnen natuurlijk naar het plaatselijke mosselfestijn gaan, u doet maar! En voor een Vlaamse boerendame en een popster op de terugweg, moet u naar het schijnt ook in het Sportpaleis zijn. Ergens in januari, nee ik noem geen namen. Zo ben ik natuurlijk niet =)

Zo zo, naar welk concert gaat u?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten