vrijdag 30 december 2011

Eindejaarsvraagjes voor mezelf: dit was mijn 2011!

Naar goede gewoonte pakt Dag Allemaal weer uit met haar befaamde eindejaarsvragen. Bekend Vlaanderen laat weten wat zij van 2011 vonden. Ik leg deze vragen nu eens voor aan mezelf. Hoe zag mijn jaar er eigenlijk uit? Kom het hier te weten!







Wie is voor jou de markanste figuur van het voorbije jaar en waarom?


Moeilijk! Jullie verwachten waarschijnlijk dat ik Jacky Lafon schrijf. 2011 was haar jaar. Dus ok, zij is mijn meest markanste vrouw van 2011. Ik kan maar niet genoeg van haar krijgen. Elio Di Rupo wint bij de mannen.


Welke gebeurtenis heeft jou, in positieve en in negatieve zin, in 2011 het meeste aangegrepen en waarom?


De dood van La Esterella en het grote drama in Noorwegen hebben me erg aangegrepen. Ik kan het nog steeds niet vatten eigenlijk. Op positief vlak denk ik aan de impact van Twitter. Ik ben erg blij dat ik @JasperGossip gecreëerd heb.


Aan welke tv-figuur of aan welk programma heb jij je in 2011 het meest geërgerd en waarom?


‘Boer zkt. Vrouw’ mogen ze nu echt wel afvoeren. Linda Demunter mag ook terug in haar donker hol kruipen en als Staf Coppens een programma presenteert, zap ik meteen weg. ‘Mijn man heeft een hobby en ‘Binnen de minuut’ zijn echt niks waard.


Wat was volgens jou het beste tv-moment, de best film of beste cd van 2011?


TV: voor mij persoonlijk was dat natuurlijk het moment waarop Dana International haar comeback maakte op het grote Songfestivalpodium. Kippenvel zonder meer! My Icon!


Film: Raise Of The Planet Of The Apes. Rundskop laat ik aan mij voorbij gaan.


Cd: Femme Fatale van Britney Spears! Op en top dansbare popmuziek.


Wat wens je de Vlaming toe in 2012?


Voor 2012 wens ik hen het allerbeste op alle vlaken en als het even kan ook het nodige Lesley-Ann Poppe, Showbizz Bart, Astrid Bryan en… Jacky Lafon gehalte! Het jaar zal al zwaar genoeg zijn. Just enjoy the ride.


Wat was jouw persoonlijk hoogtepunt in 2011? Wat deed je het meeste verdriet?


De opnames en de uitzending van ‘De Premiejagers’ was op en top plezier. Verder alles wat ik op journalistiek, school en showbizzvlak heb mogen doen. Ik geniet er volop van. Astrid Bryan die me volgt op Twitter zie ik ook als een topper!


Wat is voor jezelf jouw innigste wens voor 2012?


Dat 2012 antwoorden mag opleveren op de vragen waar ik nu momenteel mee zit. Ik wens me mezelf een diploma, een goede stage en veel showbizzplezier toe.


Welke goede voornemens maak je?


Toch wat vermageren?


Voila! Dat was mijn jaar! Tot snel!
 
 
Foto: nieuwsblad.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten