woensdag 8 september 2010

Politieke carrière Ann De Baetzelier nu al voorbij

Ja, u leest het goed! Anne De Baetzelier had een politieke carrière. Nog goed voor die eigenlijk begonnen was, zet die van ‘Tien Om Te Zien’ er nu al een punt achter. In 2009 werd Anne binngehaald bij Lijst Dedecker, de partij van het gezonde verstand. Bij de jongste verkiezingen kreeg deze partij heel wat klappen. De Baetzelier was lijsttrekker voor de Senaat, maar raakte niet verkozen. Wat wil je ook? Als je midden in de campagne doodleuk op vakantie gaat.

Nu Anne geen stemmen meer kan opleveren voor LDD werd ze, samen met nog enkele andere medewerkers, aan de deur gezet. Ik moet nu vaststellen dat de politieke amibities van De Baetzelier toch niet zo hoog lagen! Ze zet immers al een punt achter haar politieke carrière. Terwijl ik dit schrijf vraag ik me af of we het eigenlijk wel een carrière kunnen noemen… Wat heeft ze bewezen? Niks? En wat ging deze dame bewijzen? Ook niks waarschijnlijk.

Anne wou zich inzetten voor onderwijs, als moeder wist ze daar namelijk veel over. Sorry, maar dan kan iedereen in de politiek stappen. Wat is dat toch met de BV’s en politiek?

Ik wens Anne De Baetzelier natuurlijk alle succes in haar verdere carrière, maar uit de politiek was ze beter weggebleven. Dat weet ze nu ook wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten